søndag 23. oktober 2005

H

I helgen gikk mye til motsatt side av det d skulle ha gått hen. Jeg skulle flydd på HIMMELEN.
Men jeg fikk ikke nok opplysninger fra paraglider-kontakten min som sa at; vi kunne prøve å fly på lørdag og så fikk jeg ikke vite mer. HELE lørdag var nedtur og H for i tillegg til at det var prima vær (for å fly) så fikk jeg beskjed om at jeg hadde strøket på begrepstesten i treningslære og jeg måtte gjøre litt ekstraarbeid i ferien. Prikken over i-en var at jeg hadde klart å plusse på en H for mye i e-postadressen jeg sendte eksamensbesvarelsen på.
JIPPI, men værst var det med paraglider-nedturen. Det gikk jeg og tenkte på og var generelt innesluttet resten av dagen.
På fredagen derimot var jeg glad for å være ferdig med eksamen, spilte volleyball og tok og ringte hjem for første gang her i tropene. Alt var så flott men paraglidinga var min skygge. I (søn)dag våknet jeg til nyhet om tropisk storm og regn ute. Så i dag regnet bort alt håp. Jeg avventer videre ferieplaner til jeg hører fra duden min. Jeg trenger svar i morgen ellers vet jeg ikke helt hva som er lurt å gjøre videre.
Jeg nærmere meg slutten av ML-boka. Jeg har skrivd litt og begynt å skrive mine livserfaringer. Lyst å skrive så mye, men det tar tid med alt og jeg har sittet for mye foran datan hel uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar