torsdag 24. februar 2011

I skisko gjennom Oslo

En reise gjennom Oslo med ski startet.
Vinterferien min allerede vært innom Hafslo, deretter Krødsherad og nå i tigerstaden. Gikk av på Lysaker i kveld og gikk på ski gjennom gater og forbi biler til Stabekk. Jeg følte meg som Pingu med sin lange føtter når jeg gikk videre på ski på asfalten til Stabekk stasjonen.
Fredag: Tittet på diakonhjemmet-høgskolen til minstesøster. Dro til Serieteket, liker den plassen kjempegodt altså. Det var fint å lese tegneserieromanen Fabler (2stk) og før jeg viste ordet av det så stengte biblioteket. Diltet rundt hele dagen med skibaggen under armen altså.
Lørdag: Ski-VM

2 kommentarer:

  1. Konge Olav Arne Gabriel!!

    SvarSlett
  2. :-) Må ta av meg hatten for din evne til å ta øyeblikka på korna via treffende lyrikkparalell(ski?)spor!

    SvarSlett