tirsdag 28. januar 2014

Song of Ice and fire

Is og sne. vind og flammer!
Det er ganske ufattelig at landet vårt herjes av branner når snøen laver ned som det gjør nå. Igår hoppet jeg over skituren og resultatet idag var snø til kness på vandring for å holde løypa oppe. Jeg var ute å kjørte med bilen og slet fælt med å komme opp bakken til bakken - akkurat for mye snø og bratt. Jeg gav opp etter tre forsøk, da var det fint å gå med egne bein ut i snøkavet.
Det er ingen kald vinter ennå, gjennom skogen er det rennende vann her eller der. Jeg ble ganske varm i trøya av turen.
Og vi har alt for mye søvnig snø. Jeg og mor hørte ut lydbok om et slott som brant ned. Det var igår og vi satt i spenning og renset persille. Hadde jeg gått skitur igår ville ikke dagens tur vært like slitsom
Nei det får være nok nå.
Men denne sangen får jeg ikke nok av

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar