søndag 17. februar 2008

Snakker om appelsiner er sundt!...

Pappa er glad i appelsiner, eller så virker det i hvert fall sånn: får han kjem alltid med en netting full av dem hver gang han er ute og handler (nå trengs det ikke å handles så veldig mye 1-2 ganer i uka. De siste han kom med var blodappelsiner. Appelsiner er pappa! for meg!
Mor har vært i paris og jeg syntes dette var et bilde også jeg kunne bruke i bloggen min. Ser jo veldig stilfullt ut. Mamma kom hjem igjen i går fra pari paris, men en kink i ryggen la en liten demper på stemningen. Men forstod det slik at hun likte seg godt i Lydias nærvær
Når noen kommer reiser andre så derfor dro jeg til Hemsedal og det blåser riktig frisk her oppe på KRIK høyfjellssenter. Men det er fint og blir nok en fin tid her oppe i den uka jeg skal være frivillig. God vinterferie
Sitat

1 kommentar:

  1. Svanhild sitt Spacesøndag, 02 mars, 2008

    Ja, appelsiner og pappa ja... jeg tenker egentlig mer på bananer og pappa, han har alltid vært ekstrem på å ta med godt modne bananer hjem... Håper du hadde det fint på Hemsedal!

    SvarSlett