søndag 24. januar 2010

Atter slike fjell og damer

Denne uken har blitt tonesatt av "no ser eg atter slike fjell og dalar" – ja aasmund o. vinje er vår helt. Denne uken har jeg prøvd ut melkegrava på skolen og mens jeg har stått og vasket og massert jura til kyra så har jeg sunget oppatt og om att om at slike fjell og dalar deim såg eg i min ungdomsvår. Vi er jo midt i en vinter og ser snjoen slik som fyrr det låg. Kvar ei ku er for meg ein kjenning, for slik var det når ei leikte som gut. Sjølv om det kan bli strid og styr så gløymer eg det når neste dag er komen – ta det med eit smil – gjør din skaper blid. Vi går mot lysere tider – vi er den forskjellen vi ønsker å være.
I helga har jeg gått rett til floden og fortsatt der jeg begynte 7.januar med morgenbad. Det er finfin fortsettelse etter at fjøsstellet er over. Down down down, dont turn around. Hm ja livet strøymer på meg som det strøymer, dagen er bare så vidt begynt.
Jeg har også hengt opp teksten til "eg gjette tulla" og "mellom bakkar og berg" – Olav kan den siste nesten utenatt, mens jeg kan starten på tulla i ulla. Appropo klarer jeg ikke å huske det hele, men dei to fyrste versa blandar eg ikkje lenger.
God helg til alle

2 kommentarer:

  1. haha liker kvasinynorbokmålet ditt!

    SvarSlett
  2. Olav Arne Gabrielonsdag, 03 februar, 2010

    Vel lillesøster, jeg har brukt noe av vinjes orginale språkhttp://www.aasentunet.no/default.asp?menu=3809&id=3679ellers morsomt å lese kva ein livaktig gut skrev for fleire dager sidan

    SvarSlett