søndag 31. januar 2010

Så manga uka alt gått

To helger med fjell og hytteopplevelse, to med fjøs, en med sykdom.
Så sitt jeg atter en gang og tenker over ditten og datten, denne gang at januar er over. Jeg vil at dagene må fortsette å være slik som de siste. Dager med mye glede, langt fra planlagte til siste detalj, men meget gode. Tenk at jeg får være med på så mye og at folk er glade for det lille jeg finner på. Jeg snakket hele uken om at nu skulle det vært fint med fjelltur til Rasmusdalen. Det var nesten så det hele ble med tanken, men tilslutt var folk klare og transport skaffet. Vi koste oss med mye snakk og litteratur i hytta foran peisen, og jeg anbefaler i den anledning Karsten Isachsen sin bok "En slitesterk livsstil" som tilfeldigvis lå på hytta. Alle tilfeldigheter la seg til rette for denne tur og tanker. I dag gikk vi videre innover i Rasmusdalen og inn i sola, det er spesielt for oss som tilbringer tiden nedi dette Aurlands-hølet. Ja det var skikkelig godt å oppleve solens stråler igjen. Det har ikke manglet på noe i livet mitt, det gis bevissthet og får kraft (Isachsen). Nå venter jeg på å avslutte denne flotte måneden som har gitt meg så mye og blitt kjent med så mye, med dvd-fun.
Ett er sikkert og det er at tvsport vil jeg ikke få tid til eller velge, når det banker på døren om to uker.

2 kommentarer:

  1. herlig å høre at dere har fått solstråler på dere!

    SvarSlett