tirsdag 25. april 2017

Winter escaping part2


Faktisk blir det ganske kjedelig å fortelle om denne dagen:
Om morgenen var det skikkelig vinterføyke ute, og mye fugler som søkte ly på dørtrappa.
Jeg hadde et ærend i Noresund og på veien tilbake stoppet jeg for å titte om kalven fortsatt var i området sammen med sauene. Og det var den. Det fikk være bra. Det er den fjerde dagen på rømmen.
Dermed gjorde jeg faktisk ingenting mere denne dagen, men vi planla ett nytt team for å fange kalven neste morgen, med list.
Ellers kan jeg nevne at kalvene som ikke hadde rømt fikk mere melk nå som en er borte. Jeg var utrolig trøtt når jeg var i fjøset om kvelden. Ikke så rart etter altfor mye leting etter kalven i det siste. Jeg kan ikke huske å ha vært så trøtt under ett fjøsstell på aldri så LENGE.
Vinteren var på retur og og hva med morgendagen?
Hva med signalene fra kroppen min

Imorgen lover jeg å avsløre de røde streken hvorfor denne tittel på blogg-innleggene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar