søndag 18. september 2005

Jeg flasser

Jeg syns ikke d er så ille varmt lenger her ned. Tar man det med et smil og sier jaja det er varmt men det er ikke verdens undergang. Da er det letter å komme gjennom den varmeste tiden midt på dagen.
Brunfargen jeg har fått på faktor 60 begynner å flasse av i skulderpartiet.
De første dagene her var det mye bading i havet og da ble jeg veldig snørret i nesa. Redusert oppholdet i havet med bassengbad etter en "studiedag".
Det et deilig å løpe på stranden.
Jeg er noe usikker på vekten min, hvor vidt jeg har blitt lettere. Ikke lurt å bli for tynn, jeg vil helst være med mine 70kilo i de kariibiske månedene.
Mine noe lange hodehår er ikke til slik overopphetelse (ennå) som d ble spådd.
Man setter virkelig pris på kaldt vann når man har slik varme.
Tror at akklimatiseringen er på rett vei.
Skal tro hvordan det blir å komme hjem til kulde og forhåpentligvis snø også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar